Njemačka kompanija "Zott", jedna od najvećih evropskih mljekara, kupila je većinski udio u mljekari "Mliječni put" u Gradačcu. Vrijednost investicije procjenjuje se na više od 15 miliona eura. Zott je ovom akvizicijom odlučio pojačati svoju tržišnu poziciju u BiH i regionu, nakon što je nedavno kupovinom novih fabrika u Poljskoj napravio i veliki korak na evropskom tržištu. Uspjeh kompanije Zott, koja izvozi u više od 75 zemalja svijeta, temelji se na dosljednoj proizvodnji i preradi mlijeka. S godišnjim prihodom nešto manjim od milijarde eura svrstava se u najveće fabrike u Evropi. U Zottu SEE u Gradačcu prerađivat će se oko 150 miliona litara mlijeka godišnje. Po kapacitetu, mljekara u Gradačcu je među pet najvećih na Balkanu.
Njemačka kompanija "Zott", jedna od najvećih evropskih mljekara, kupila je većinski udio u mljekari "Mliječni put" u Gradačcu. Vrijednost investicije procjenjuje se na više od 15 miliona eura.
Zott je ovom akvizicijom odlučio pojačati svoju tržišnu poziciju u BiH i regionu, nakon što je nedavno kupovinom novih fabrika u Poljskoj napravio i veliki korak na evropskom tržištu.
Uspjeh kompanije Zott, koja izvozi u više od 75 zemalja svijeta, temelji se na dosljednoj proizvodnji i preradi mlijeka. S godišnjim prihodom nešto manjim od milijarde eura svrstava se u najveće fabrike u Evropi. V
U Zottu SEE u Gradačcu prerađivat će se oko 150 miliona litara mlijeka godišnje. Po kapacitetu, mljekara u Gradačcu je među pet najvećih na Balkanu. U bh. kompaniji, kako piše Avaz, očekuju da će, osim regiona, svoje proizvode u dogledno vrijeme izvoziti i na tursko tržište.
U Zottu SEE vjeruju da će vrlo brzo osvojiti i tursko tržište, kako kvalitetom tako i cijenom, s obzirom na to da u trgovinskoj razmjeni između BiH i Turske ne postoje carinske barijere.
S manjinskim udjelom u novoj kompaniji "Zott SEE", osnivači "Mliječnog puta" i dalje ostaju Matko Dropuljić, Indira Omeragić i Teo Vujčić, stručnjaci s višegodišnjim međunarodnim iskustvom, koji su garancija da će kompanija sa svojim partnerima vrlo brzo osvojiti tržište i izvan naše zemlje i regiona.